Kritéria přijímacího řízení

KRITÉRIA PŘÍJÍMACÍHO ŘÍZENÍ

Hudební obor:

Přípravné studium:

1. Intonace – uchazeč zazpívá jednoduchou lidovou píseň v dané tónině

2. Sluch – rozliší melodii vzestupnou – sestupnou, tón vysoký- hluboký

3. Rytmus – zopakuje po učiteli pomocí ozvučných dřívek jednoduchý rytmický útvar v rozsahu 2 – 4 taktů

– sebe obslužnost

– schopnost komunikace a respektování pedagoga

Základní studium I. stupně:

1. Intonace – uchazeč zazpívá jednoduchou lidovou píseň v dané tónině, zazpívá předehraný tón nebo krátký melodický útvar (podle věku uchazeče)

2. Sluch – rozliší melodii vzestupnou – sestupnou, rozpozná melodickou chybu v zahrané jednoduché lidové písni, kterou zná

3. Rytmus – zopakuje po učiteli pomocí ozvučných dřívek daný (2/4, 3/4) rytmický útvar v rozsahu 2 – 4 taktů

Při přijímání do přípravného a základního studia II. stupně se postupuje stejně s tím, že zadaná zkušební látka bude obtížnější.

Způsob hodnocení:

1. – pohotové reakce a splnění všech požadavků

2. – 3. splnění požadavků s malými nepřesnostmi, případně s pomocí učitele

4. – nesplnění požadavků ani s pomocí učitele

Výtvarný obor:

Přípravné studium:

1. Kresba podle zadaného tématu tužkou, nebo pastelkami (postava, objekt, apod.)

2. Kresba tužkou, nebo pastelkami podle libovolného tématu

– sebe obslužnost

– schopnost komunikace a respektování pedagoga

Základní studium a přípravné studium II. stupně:

1. Kresba podle zadaného tématu tužkou, nebo pastelkami (postava, objekt, apod.)

2. Malba vodovými barvami podle zadaného tématu (postava, objekt, apod.)

3. Kresba nebo malba podle libovolného tématu

Způsob hodnocení:

1. – pohotové reakce na zadané téma, zralost výtvarného projevu, osobitý, individuální

přístup k tématu

2. – 3. – reakce na zadané téma s pomocí učitele, dostatečný výtvarný projev

4. – neschopnost reagovat na dané téma, nedostatečný výtvarný projev